VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa

  • masa pelepasan:2024-04-27 12:16:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:93
  • Penerangan pantas:

    Vigevano,VigevanoSelf propelled mobile lifting platform,Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure

Kandungan artikel
VigevanoSelf propelled mobile lifting platform,

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

VigevanoPastikan operasi normal pompa minyak. Kegagalan pompa minyak di lif mungkin menyebabkan udara masuk.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

AfragolaSemak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.

Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Kualiti tertinggiScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding,VigevanoPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu gunting, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.

Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa



Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari %.

Senarai bahan pemasanganPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Kapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

VigevanoMenyesuaikan unit kuasa.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik,VigevanoPlatform mengangkat bergerak sendiri, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.


UkmergeMaklumat produk lain
  • ShakhanBagaimana dengan meter pengubah kotakMaklumat pengeluaran terhad dan harga penapaian semula b

    ShakhanBagaimana dengan meter pengubah kotakMaklumat pengeluaran terhad dan harga penapaian semula b

  • AucklandElectric hydraulic fixed lifting platformUntuk menyuntik darah segar

    AucklandElectric hydraulic fixed lifting platformUntuk menyuntik darah segar

  • AucklandJembatan penerbangan tetap mekanikmelabur

    AucklandJembatan penerbangan tetap mekanikmelabur

  • WeyherovoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    WeyherovoJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • WeyherovoPlatform mengangkat topi bergerak sendiriLonjakan pelaburan industri

    WeyherovoPlatform mengangkat topi bergerak sendiriLonjakan pelaburan industri

  • WeyherovoScrew jenis lif rumah tanggaKetumpatan rendah bahan polimer

    WeyherovoScrew jenis lif rumah tanggaKetumpatan rendah bahan polimer

  • InderborBagaimana pengubah menghantar elektrikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

    InderborBagaimana pengubah menghantar elektrikPerlu memenuhi pelbagai syarat ketepatan

  • GdyniaHarga platform hidraulik mengangkatAkal penggunaan dan penyelenggaraan

    GdyniaHarga platform hidraulik mengangkatAkal penggunaan dan penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa memberi anda VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa. VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VigevanoIndustrial rail type lifting platformAnalisis kaedah pemotongan paip biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!